Jätänkin kummemmat esittelyt tekemättä, kun en oikein osaa valita sanoja.

Mutta pakko minun on pohtia sitä, että mikä minua vaivaa  ja mikä virhe minussa on!
Tajuan, että tavoittelen täydellisyyttä. Minun täytyy olla joka päivä kaunis, huomenna mieluiten vielä kauniimpi. 
Minun täytyy puhua viisaasti ja virheettömästi viisaista asioista. Minun täytyy olla pukeutunut hyvin. Minun täytyy tuntea uusimmat uutiset. Minun täytyy olla miellyttävää ja viehättävää seuraa. Minun täytyy olla hyvä taiteilija, lahjakas kirjoittaja. Minulla täytyy olla miellyttävä ääni ja upeat hiukset.

Entä kun  tajuaa, ettei ole mitään näistä? Ettei omaa mitään näistä?
Miksi edes pitäisi? Mikä hitto tässä on, että mikään ei riitä?! Minulla on ammatti alalta, joka minua kiinnostaa ja jolla minulla on kenties mahdollisuuksia pärjätäkin. Minulla on ihana mies, olemme olleet kihloissa reilun vuoden. Me molemmat halutaan suurin piirtein samoja asioita elämältä ja arvostetaan samoja asioita.
Kaikki on hyvin.

Mutta mikään ei ole hyvin.

Ohoh, nyt pitää mennä. Palataan.