Voi luoja mikä minua taas viskelee.
Välillä tuntuu, kuin minun sisälläni olisi kaksi ihmistä, jotka haluavat ihan vastakkaisia asioita.
Toisaalta enemmän kuin mitään haluan perheen. Haluan lapsia, koiran, hyvän avioliiton, onnellisen ja turvallisen kodin.
Toisaalta enemmän kuin mitään haluan seikkailla. Haluan nähdä maailmaa ja elää elämääni niin, että tuntuu. Haluan nähdä Prahan. Haluan nähdä Pariisin. Haluan tietää millaisia täkäläiset miehet ovat. Haluan tavata paljon ihmisiä, tutustua heihin.
Haluan nähdä kaiken, mitä tämä maailma voi minulle tarjota.

Miksi perhe ja seikkaileminen eivät tunnu sopivan yhteen? Ehkä olen sittenkin vielä liian nuori. Liian nuori mihinkään. Haluan joko olla vastuuton tai sitten todellakin vastuullinen. Tämä vittumainen välimuotoinen elämä tekee minut hulluksi!

Voi kun jonain päivänä tapahtuisi jotain, mikä muuttaisi minun elämäni. Jotain, mikä päättäisi minun puolestani sen, mihin suuntaan astun. En jaksa tällaisia asioita enää. Tahdon jotain muutosta.